РЕШЕНИЯ В ОБЛАСТТА НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ И КОМУНИКАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ И КИБЕРСИГУРНОСТТА В МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
- Краен срок за прием на проекти: 26.09.2025 г.
- Цел на процедурата:да насърчи инвестициите за въвеждане на асъвременни информационни и комуникационни технологии (ИКТ) и по този начин да допринесе за повишаване нивото на дигитализация на предприятията и готовността им за последващо преминаване към по-високите нива на цифровизация от областта на Индустрия 4.0.
- Допустими кандидати:
1) Търговския закон, Закона за кооперациите.
2) Да са регистрирани не по-късно от 31.12.2023 г.3) Да са микро, малки и средни предприятия по смисъла на чл. 3 и чл. 4 от Закона за малките и средните предприятия
4) Да са реализирали нетни приходи от продажби ОБЩО за 2023 и 2024 финансови години ≥ 100 000 лева
5) Да имат средносписъчен брой на персонала за 2021 г., който е ≥ 2 заети лица .
Не са допустими фирми от секторите:
- сектор А „Селско, горско и рибно стопанство”;
- раздел 62 „Дейности в областта на информационните технологии” и раздел 63 „Информационни услуги” от сектор J „Създаване и разпространение на информация и творчески продукти; далекосъобщения”;
- сектор K „Финансови и застрахователни дейности”;
- сектор О „Държавно управление”;
- раздел 92 „Организиране на хазартни игри” от Сектор R „Култура, спорт и развлечения”;
- клас (код) 96.09 „Други персонални услуги, некласифицирани другаде” от раздел 96 „Други персонални услуги” в Сектор S „Други дейности”;
- сектор Т „Дейности на домакинства като работодатели; недиференцирани дейности на домакинства по производство на стоки и услуги за собствено потребление”;
- сектор U „Дейности на екстериториални организации и служби”.
- Дейности, допустими за финансиране услуги:
Услугите и решенията съгласно „Списъка на допустимите услуги и решения в областта на ИКТ” (Приложение 16), включени в проектните предложения, могат да бъдат въведени/ползвани като:
– готови решения, съответстващи на нуждите на предприятието;
– персонализирани услуги/решения, разработени в съответствие с нуждите на предприятието;
– SaaS (Software as a service), когато е приложимо.
Допустими разходи:
- Разходи за създаване на онлайн магазин – 9 840,00 лв.
- Разходи за въвеждане на система за управление на ресурсите (ERP система) – 18 558,00 лв.
- Разходи за въвеждане на система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система) – 18 119,00 лв.
- Разходи за въвеждане на модул/система за управление на веригата за доставки на суровини/материали/компоненти/продукти за производствения процес/процеса на предоставяне на услуги – 15 814,00 лв.
- Разходи за въвеждане на модул/система за управление на складовото стопанство (WMS) -16 336,00 лв.
- Разходи за въвеждане на модул/система за управление на производството – 18 820,00 лв.
- Разходи за въвеждане на модул/система за управление на продажбите на дребно (Point-of-Sale система) – 14 398,00 лв.
- Разходи за въвеждане на система за бизнес анализи (Business Intelligence система) – 16 320,00 лв.
- Разходи за въвеждане на система/платформа за вътрешнофирмени обучения на служители от разстояние в електронна среда – 16 083,00 лв.
- Разходи за въвеждане и сертифициране на система за управление на сигурността на информацията съгласно изискванията на международния стандарт БДС ISO/IEC 27001 – 16 758,00 лв.
- Разходи за изграждане на система за защита на информацията в локална мрежа – 16 422,00 лв.
- Разходи за изграждане на система за архивиране на информация – 13 115,00 лв.
- Разходи за изграждане на система за управление на съхранението и споделянето на информация – 16 313,00 лв.
- Безвъзмездна помощ: 70%
- Максимален размер на финансиране: до 50 000 лв.
За повече информация:
тел.0888 932 046
Email: of****@eu*******.bg
Краен срок за прием на проекти
19.12.2022


