fbpx

CAPITAL CORP. SYDNEY

73 Ocean Street, New South Wales 2000, SYDNEY

Contact Person: Callum S Ansell
E: ca********@ca*****.com
P: (02) 8252 5319

WILD KEY CAPITAL

22 Guild Street, NW8 2UP,
LONDON

Contact Person: Matilda O Dunn
E: ma********@ca*****.com
P: 070 8652 7276

LECHMERE CAPITAL

Genslerstraße 9, Berlin Schöneberg 10829, BERLIN

Contact Person: Thorsten S Kohl
E: th*********@ca*****.com
P: 030 62 91 92

„ДИГИТАЛИЗАЦИЯ НА ПРЕДПРИЯТИЯТА“

РЕШЕНИЯ В ОБЛАСТТА НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ И КОМУНИКАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ И КИБЕРСИГУРНОСТТА В МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ

  • Краен срок за прием на проекти: 26.09.2025 г.
  • Цел на процедурата:да насърчи инвестициите за въвеждане на асъвременни информационни и комуникационни технологии (ИКТ) и по този начин да допринесе за повишаване нивото на дигитализация на предприятията и готовността им за последващо преминаване към по-високите нива на цифровизация от областта на Индустрия 4.0.

 

  • Допустими кандидати:

1) Търговския закон, Закона за кооперациите.
2) Да са регистрирани не по-късно от 31.12.2023 г.3) Да са микро, малки и средни предприятия по смисъла на чл. 3 и чл. 4 от Закона за малките и средните предприятия
4) Да са реализирали нетни приходи от продажби ОБЩО за 2023 и 2024 финансови години ≥ 100 000 лева
5) Да имат средносписъчен брой на персонала за 2021 г., който е ≥ 2 заети лица .

Не са допустими фирми от секторите:

  • сектор А „Селско, горско и рибно стопанство”;
  • раздел 62 „Дейности в областта на информационните технологии” и раздел 63 „Информационни услуги” от сектор J „Създаване и разпространение на информация и творчески продукти; далекосъобщения”;
  • сектор K „Финансови и застрахователни дейности”;
  • сектор О „Държавно управление”;
  • раздел 92 „Организиране на хазартни игри” от Сектор R „Култура, спорт и развлечения”;
  • клас (код) 96.09 „Други персонални услуги, некласифицирани другаде” от раздел 96 „Други персонални услуги” в Сектор S „Други дейности”;
  • сектор Т „Дейности на домакинства като работодатели; недиференцирани дейности на домакинства по производство на стоки и услуги за собствено потребление”;
  • сектор U „Дейности на екстериториални организации и служби”.
  • Дейности, допустими за финансиране услуги:

Услугите и решенията съгласно „Списъка на допустимите услуги и решения в областта на ИКТ” (Приложение 16), включени в проектните предложения, могат да бъдат въведени/ползвани като:

– готови решения, съответстващи на нуждите на предприятието;

– персонализирани услуги/решения, разработени в съответствие с нуждите на предприятието;

– SaaS (Software as a service), когато е приложимо.

Допустими разходи:

  1. Разходи за създаване на онлайн магазин – 9 840,00 лв.
  2. Разходи за въвеждане на система за управление на ресурсите (ERP система) – 18 558,00 лв.
  3. Разходи за въвеждане на система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система) – 18 119,00 лв.
  4. Разходи за въвеждане на модул/система за управление на веригата за доставки на суровини/материали/компоненти/продукти за производствения процес/процеса на предоставяне на услуги – 15 814,00 лв.
  5. Разходи за въвеждане на модул/система за управление на складовото стопанство (WMS) -16 336,00 лв.
  6. Разходи за въвеждане на модул/система за управление на производството – 18 820,00 лв.
  7. Разходи за въвеждане на модул/система за управление на продажбите на дребно (Point-of-Sale система) – 14 398,00 лв.
  8. Разходи за въвеждане на система за бизнес анализи (Business Intelligence система) – 16 320,00 лв.
  9. Разходи за въвеждане на система/платформа за вътрешнофирмени обучения на служители от разстояние в електронна среда – 16 083,00 лв.
  10. Разходи за въвеждане и сертифициране на система за управление на сигурността на информацията съгласно изискванията на международния стандарт БДС ISO/IEC 27001 – 16 758,00 лв.
  11. Разходи за изграждане на система за защита на информацията в локална мрежа – 16 422,00 лв.
  12. Разходи за изграждане на система за архивиране на информация – 13 115,00 лв.
  13. Разходи за изграждане на система за управление на съхранението и споделянето на информация – 16 313,00 лв.

  • Безвъзмездна помощ: 70%
  • Максимален размер на финансиране:  до 50 000 лв.

За повече информация:

тел.0888 932 046
Email: of****@eu*******.bg

Максимален процент на публичното съфинансиране
20 000лв.

Краен срок за прием на проекти

19.12.2022